9 Ağustos 2015 Pazar

DEATH NOTE 4 KİTAP YORUMU

Merhaba !

İlk kitap yorumumla karşınızdayım.Aslında manga ama neyse ^.^


Ben şuan 4. cildini bitirdim ve şoktayım. Cidden şoktayım. En kısa zamanda  5. sini almam lazım.

Ben daha önceden Death Note'un animesine bakmıştım ama açıkçası şinigamiler falan saçma gelmişti devam etmemiştim. Fakat mangalarını okudukça ne kadar yanıldığımı anlıyorum.

L ve Light'ın kapışmalarına ve zekalarına hayran kalıyorsunuz okurken. Her ciltte heyecan biraz daha artıyor.

Ben mangalarını bitirir bitirmez animesine de başlayacağım. Fakat bence manga olarak okumak daha eğlenceli oluyor. Eğer başlamayı düşünüyorsanız benim önerim öncelikle mangalarını okumanız. Hem her cildi 11.90 pahalı da değil.

Kısacası herkese önerimdir. Manga okumaya Death Note ile başlayabilirsiniz.

Şimdilik bu kadar. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere !


3 yorum:

  1. Merhaba. Ben maalesef önce animeyi izledim. Manga karşıma çok çok sonra çıktı yine de dayanamadım aldım. Hani filmi olan kitaplar eksik kalıyor ya belki bu da öyledir umuduyla okuyacağım. Umarım pişman olmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de mangasını okurken ayrı bir zevk duyacağını düşünüyorum ^.^

      Sil
    2. Yine de mangasını okurken ayrı bir zevk duyacağını düşünüyorum ^.^

      Sil